Fandom

Czas Honoru Wiki

Już czas

30pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Kwiecień, rok 1944. Gubernator Warszawy Ludwig Fischer wzywa do siebie Obersturmbanfuhrera Petera Klausa Schoebbla. Gani go, gdy ten przychodzi w brudnych butach. Tymczasem oddział partyzancki, w którym walczą Janek i Bronek napada na posterunek niemieckiej żandarmerii. Wkrótce u Bronka i Janka zjawia się ich dawny dowódca,Krawiec. Mówi im, że awansował i został majorem. Każe im wrócić do Warszawy. Władek i Michał walczą we Włoszech. Proszą swojego dowódcę o zgodę na powrót do Polski. Wkrótce ratują dwóch Polskich Oficerów- Alana i Lolka. Krawiec mówi Bronkowi i Jankowi, że ich zadaniem będzie likwidacja Schoebblla. Panowie przygotowują się do akcji. Alan i Lolek przedstawiają Władka i Michała swojemu dowódcy-Skotnickiemu. Ten zgadza się na ich powrót do Polski. Bronek i Janek spotykają się z Leną i Wandą. Bronek pomaga w przeprowadzce Teresie Piontek. Wpada Kobiecie w oko. Tymczasem do mieszkania Bronka i Wandy wchodzi Helena. Janek spotyka się z ciężarną Leną. Fischerowi składa wizytę podpułkownik Stock.