FANDOM

Kwiecień, rok 1944. Gubernator Warszawy Ludwig Fischer wzywa do siebie Obersturmbanfuhrera Petera Klausa Schoebbla. Gani go, gdy ten przychodzi w brudnych butach. Tymczasem oddział partyzancki, w którym walczą Janek i Bronek napada na posterunek niemieckiej żandarmerii. Wkrótce u Bronka i Janka zjawia się ich dawny dowódca,Krawiec. Mówi im, że awansował i został majorem. Każe im wrócić do Warszawy. Władek i Michał walczą we Włoszech. Proszą swojego dowódcę o zgodę na powrót do Polski. Wkrótce ratują dwóch Polskich Oficerów- Alana i Lolka. Krawiec mówi Bronkowi i Jankowi, że ich zadaniem będzie likwidacja Schoebblla. Panowie przygotowują się do akcji. Alan i Lolek przedstawiają Władka i Michała swojemu dowódcy-Skotnickiemu. Ten zgadza się na ich powrót do Polski. Bronek i Janek spotykają się z Leną i Wandą. Bronek pomaga w przeprowadzce Teresie Piontek. Wpada Kobiecie w oko. Tymczasem do mieszkania Bronka i Wandy wchodzi Helena. Janek spotyka się z ciężarną Leną. Fischerowi składa wizytę podpułkownik Stock.