Fandom

Czas Honoru Wiki

Kartka na murze

30pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Janek i Bolek docierają do Granicy Polsko niemieckiej. Pojawiają się problemy z przejazdem przez Granicę, lecz okazuje się, że Kapral z Korpusu Ochrony Pogranicza jest dawnym znajomym Bolka i Janek i Bolek zostają przepuszczeni przez Granicę i docierają do Rodzinnego Miasta Bolka, Radzymina. Czeka tam na Bolka Żona Jadzia i Dwuletni Synek. Władek przygotowuje oddział do ataku na posterunek milicji w Żarnowcu. Jednym z Milicjantów jest Woźniak, który prosi Władka o "przysługę". Po akcji na posterunek milicji w Żarnowcu zostaje wysłany człowiek z UB. Helena odwiedza Kazimierza w Urzędzie Miejskim. Zostaje mianowana przez Kazimierza urzędnikiem Państwowym. Sekretarka Danuta wypełnia dane Heleny. Tymczasem Kazimierz znów prosi Helenę o kontakt z Wandą. Ryszkowska tłumaczy Mężowi, że sama nie wie gdzie jest Wanda. Woźniak spotyka dawnego znajomego, Karola Ryszkowskiego. Gdy dowiaduje się, że jest Kapitanem UB mówi, że Major Martin Halbe by się zdziwił gdyby Jeszcze Żył Prosi, by przyjął go do UB. Bronek spotyka się z Człowiekiem ze swojej obstawy Lolkiem. Wyznaje, że Krawiec zniknął. Władek spotyka się z Siostrą Józefą. Dowiaduje się, że Matka Żyje i jest w Niemczech. Tymczasem Otto rozmawia z Marią o Fischerowej.