Wikia

Czas Honoru Wiki

Lars Rainer

Talk0
18pages on
this wiki

Lars Rainer - Oberstumbannfuhrer Gestapo, główna postać serialu Czas Honoru, w jego rolę wciela się Piotr Adamczyk. Pierwszy raz pojawił się w odcinku Oficer z Berlina.

OpisEdit

Lars Rainer początkowo rozpoczynał swoją karierę w Interpolu, jednak odszedł z tej pracy w 1936r. przechodząc do Policji w Kolonii. W 1937r. przystąpił do NSDAP gdzie rozpoczął pracę w Berlinie.

W 1941r. Przyjechał do Warszawy, gdzie zastąpił Gerda Kellera jako Oberstumbannfuhrer Gestapo w Warszawie, gdzie jego zadaniem jest rozpracowanie komórki Armii Krajowej w stolicy, przeżył swój zamach, gdzie odszedł z Gestapo, a jego następcą został Josef Tannenberg.

Po śmierci Tannenberga Lars Rainer został wysłany z Warszawy do Salonik na Grecji. Gdzie tam pełnił funkcję Oberstumbannfuhrera Gestapo.

W 1944r. po śmierci Petera Schoebbla Lars Rainer przyjechał do Warszawy, gdzie znowu pełnił funkcję Oberstumbannfuhrera Gestapo w Warszawie. Gdzie jego zadaniem było odszukanie zabójców Schoebbla, a także odszukanie złota Gubernatora Warszawy Ludwiga Fischera.

W 1945r. Rainer uciekał przed polskim wymiarem sprawiedliwości, zakopując w czechosłowackim Plznie archiwum Armii Krajowej, został początkowo złapany przez Armię Czerwoną, później przez US Army, którzy sprowadzili go do Polski, gdzie siedział w więzieniu z Michałem Konarskim, gdzie wraz z Michałem został uwolniony przez cichociemnych, a następnie wskazał im, gdzie zakopał Archiwum Armii Krajowej.

Lars Rainer pochodzi z Hesji. Jego dziewczyną była śpiewaczka Inga Neuman. Jego szefem jest brigadefuhrer Georg Kirsten

Sukcesy Larsa RaineraEdit

CharakterystykaEdit

  • Lars Rainer może mieć ze 30-35 lat, jest blondynem.
Advertisement | Your ad here

Around Wikia's network

Random Wiki