Fandom

Czas Honoru Wiki

Lars Rainer

30pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Lars Rainer - Oberstumbannfuhrer Gestapo, główna postać serialu Czas Honoru, w jego rolę wciela się Piotr Adamczyk. Pierwszy raz pojawił się w odcinku Oficer z Berlina.

OpisEdit

Lars Rainer początkowo rozpoczynał swoją karierę w Interpolu, jednak odszedł z tej pracy w 1936r. przechodząc do Policji w Kolonii. W 1937r. przystąpił do NSDAP gdzie rozpoczął pracę w Berlinie.

W 1941r. Przyjechał do Warszawy, gdzie zastąpił Gerda Kellera jako Oberstumbannfuhrer Gestapo w Warszawie, gdzie jego zadaniem jest rozpracowanie komórki Armii Krajowej w stolicy, przeżył swój zamach, gdzie odszedł z Gestapo, a jego następcą został Josef Tannenberg.

Po śmierci Tannenberga Lars Rainer został wysłany z Warszawy do Salonik na Grecji. Gdzie tam pełnił funkcję Oberstumbannfuhrera Gestapo.

W 1944r. po śmierci Petera Schoebbla Lars Rainer przyjechał do Warszawy, gdzie znowu pełnił funkcję Oberstumbannfuhrera Gestapo w Warszawie. Gdzie jego zadaniem było odszukanie zabójców Schoebbla, a także odszukanie złota Gubernatora Warszawy Ludwiga Fischera.

W 1945r. Rainer uciekał przed polskim wymiarem sprawiedliwości, zakopując w czechosłowackim Plznie archiwum Armii Krajowej, został początkowo złapany przez Armię Czerwoną, później przez US Army, którzy sprowadzili go do Polski, gdzie siedział w więzieniu z Michałem Konarskim, gdzie wraz z Michałem został uwolniony przez cichociemnych, a następnie wskazał im, gdzie zakopał Archiwum Armii Krajowej.

Lars Rainer pochodzi z Hesji. Jego dziewczyną była śpiewaczka Inga Neuman. Jego szefem jest brigadefuhrer Georg Kirsten

Sukcesy Larsa RaineraEdit

CharakterystykaEdit

  • Lars Rainer może mieć blisko 40 lat. Z urody ma wygląd tzw. Niemców bałtyckich[1], ma włosy koloru blond. Pochodzenie bałtyckie uwiarygadnia imię mogące łatwo występować na Łotwie i w Estonii wsród szlachty i mieszczan (grupy te wywodziły się częsciowo ze Skandynawów)
  • Potrafi być dystyngowany. Gdy ma dobry nastrój uwidaczniają się jego dobre maniery i obycie. Te elementy widzimy choćby podczas spotkania z byłą dziewczyną Ingą , a nawet podczas spotkań z Polakami.
  •  Gdy dąży do realizacji własnych celów okazuje bezwzględność (Morduje swoją agentkę Ninę)
  • Bywa wielkoduszny, okazuje np. współczucie młodemu radiotelegrafiście skatowanemu przez psychopatecznego Rappke.
  • Po powrocie z Grecji do Warszawy nakazuje ostrożność w obchodzeniu się z Jego bagażem, informując że wiózł "kruche rzeczy".
  • Brzydzi się ślepym terrorem, zwalcza brutalne metody Tannenberga - nazisty, podczas gdy sam jest częścią tego aparatu bardziej z wyrachowania. Margaret ocenia że Rainer nie jest nazistą.

Also on Fandom

Random Wiki