Fandom

Czas Honoru Wiki

Na Serbii

30pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Na Serbii - odcinek 15 serialu Czas Honoru

OpisEdit

Do klasztoru, w którym przybywa Władek przyjeżdzają Niemcy w poszukiwaniu jego, Wanda trafia na Aleje Szucha gdzie przesłuchuje ją Handke, gdy przychodzi Rappke rozpoznaje Wandę, gdzie mówi że Keller ją szukał po całej Warszawie. Gestapo wciąż przebywa w domu Heleny szukając Wandy ale wychodzą, Halbe odwiedza Kellera w szpitalu, gdzie daje mu cygara i prosi go o danie akt Karola Ryszkowskiego, Keller się nie zgadza i prosi Halbego aby oddał mu pieniądze, Bronek mówi Helenie że Wanda została aresztowana i obiecuje że ją uwolni. Tymczasem Rappke przesłuchuje Wandę, gdzie przychodzi Handke który daje mu list w którym ma zostać przeniesiony na Front Wschodni, Halbe prosi Rappkego aby zabrał z gabinetu Kellera akta Karola Ryszkowskiego pod warunkiem że pozostanie w Warszawie na dłużej. Karol idzie do kościoła, gdzie prosi Księdza Bernarda o pomoc, Helena prosi sąsiadkę Jelonkową aby pomogła w sprawie Wandy. W Gettcie Sajkowscy dostają paczki z żywnością, w których były kamienie, małe ślady kakao i inne, a Leon znajduje Biblię. Helena prosi strażniczkę na Pawiaku Grażyne aby dowiedziała się czy jest na Pawiaku Wanda, tymczasem Wanda trafia na Pawiak gdzie zapoznaje się ze współwiężniarką Niną. Rappke w gabinecie Kellera znajduje akta Karola Ryszkowskiego. Michał i Bronek postanawiają ukryć Władka w mieszkaniu Domańskiej. W której mieszka też Niemiecki lokator. Rappke daje Halbemu teczkę z dokumentami, gdzie Halbe informuje go że Keller już nie wróci. Tymczasem Karol prosi swojego przyjaciela na Karceraku aby wyrobił mu Paszport Węgierski, Grażyna informuję Helenę że Wanda trafiła do Pawiaka na Serbię. Lena i Janek przeprowadzają się do innego mieszkania. Halbe idzie do szpitala, gdzie dusi Kellera który umiera, ten woła Marię, która potwierdza zgon, Halbe informuje ją że szpital poniesie w sprawie śmierci Kellera konsekwencje.

ObsadaEdit

i inni