FANDOM

Szef Gestapo Gerhard Keller szykuje w Chojnowie pułapkę na skoczków z Anglii. Tymczasem Władek, Janek, Michał, Bronek i Czesław lądują w Babiczynie, 50 km od planowanego miejsca zrzutu. Władek jest zmuszony skakać z drzewa i skręca Nogę. się na Niemiecki patrol i udają pijanych wracających z imprezy. Wybucha strzelanina. Czesław wraz z synami zabija dwóch Niemców i zakopują pasy ze złotem. Są obserwowani przez trzeciego niemieckiego żołnierza, o czym nie zdają sobie sprawy. Keller jest przekonany, że Karol kłamał w sprawie zrzutu. Mimo interwencji Halbego, który wstawia się za Ryszkowskim, Szef Gestapo wydaje Karola w ręce sadystycznego podoficera Rappkego. Ryszkowski jest torturowany. Bronek i Janek zabierają od Gospodarza Walendziaka linę. Mężczyzna ich przyłapuje. Wkrótce cała piątka spotyka się w punkcie kontaktowym, którym jest mieszkanie Rogalskiego. Gdy przed Domem zjawiają się Niemcy, konspiratorzy biorą Rogalskiego za konfidenta i o mały włos nie dochodzi do strzelaniny. Wanda wychodzi ze Szpitala. W placówce zjawiają się Niemcy. Poszukują Antka. Chłopak zostaje ukryty w mieszkaniu Heleny. Wanda chce się zaangażować w konspirację. Prosi o Pomoc Marię. Karol odzyskuje Zaufanie Niemców. Czesław, Michał, Władek, Bronek i Janek poznają łączniczkę Olę, Studentkę Medycyny i Podopieczną Doktor Marii.