FANDOM

Niemiecka Ruletka Odcinek 23 serialu Czas Honoru

OpisEdit

Schneider informuje wieżniarki, że prawie doszło do ucieczki na Pawiaku, informuje że każde z nich mogą być otoczone amnestią. Tymczasem Bronek informuje Helene o nieudanej akcji odbicia Wandy. Tymczasem Janek spotyka na Karcelaku Górkę, gdzie prosi go o paszport Argentyński a także o dokumenty pozwalające na opuszczenie getta. Michał prosi Margaret aby odszukała coś na temat Rainera, gdzie również się dowiaduje że Gestapo umieściła swojego Agenta w szpitalu, w którym pracuje Maria. Tymczasem z więzienia zostaje zabrana na przesłuchanie Nina. Rainer informuje Halbego o dobrej passie swoich agentów, okazuje się że Helena opiekuje się Włodkiem - jednym z agentów Gestapo. Żydowska lokatorka Leny zaczyna rodzić, Lena postanawia ściągnąć pomoc, ale musi uciekać przed Niemcami. Tymczasem Michał spotyka się z matką i pyta ją o agenta Gestapo w szpitalu, nie wie że na nich patrzy Otto. Helena zaczyna pracować w domu Halbego. Tymczasem Janek dowiaduje się że znależli jakąś żydówkę, widzi też łapankę mieszkańców kamienicy, w której mieszkała Lena. Tymczasem Mosler opuszcza dom Sajkowskich i dziękuje za gościnę. Sabina jest zła na Leona i Romka za to że pozwolili mu wyjść, gdyż może zrobić Lenie krzywdę. Jednak może odetchnąć, gdyż Kwapisz zostaje zastrzelony przez Bronka. Tymczasem Rappke informuje dyrektora Reichsbanku że będzie przesłuchiwać wszystkich Polaków w sprawie zaginięcia jednego z pracowników. Janek odnajduje Lenę. Tymczasem na przesłuchanie trafia Władek, gdy Rappke go rozpoznaje chce go zastrzelić, ale Władek uderza Rappkego i ucieka przez okno, gdzie również zabija Nowotnika, gdzie o tym informuję Domańską. Tymczasem do domu Michała i Celiny przychodzi Halbe, po opuszczeniu Halbego Michał całuje Celinę. Tymczasem Rappke informuje Rainera o zabójstwie Nowotnika. Tymczasem pobita Nina trafia do więzienia, gdzie informuję Wandę że ucieknie razem z nią. Także razem z Wandą i pozostałymi więżniarkami trafiają do pracy do czarnej pralni. Tymczasem w kasynie jeden z niemców strzela do Celiny. Michał prosi Halbego aby zawołał lekarza.

ObsadaEdit